پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ به اعضاي جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس و کمک آنها خوش‌بين نيستم.

حميد درخشان در خصوص انتخاب اعضاي جديد هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من از بين 7 عضو جديد هيئت‌مديره فقط دو نفر را مي‌شناسم و از بقيه افراد شناختي ندارم.

به نقل از تسنيم، وي با انتقاد از نوع انتخاب اين افراد افزود: مي‌خواهم بدانم به غير از اين آقاياني که عضو هيئت‌مديره شده‌اند شخص ديگري نبود که به اين باشگاه کمک کند؟ به نظرم افراد ورزشي با سابقه‌تري وجود داشتند که مي‌توانستند در هيئت‌مديره جديد حضور داشته باشند يا حداقل مي‌شد بر تعداد اعضا افزود تا ورزشي‌هاي بيشتري در هيئت‌مديره باشند.

پيشکسوت تيم پرسپوليس با بيان اينکه با توجه به اعضاي جديد هيئت‌مديره به آينده اين باشگاه خوش‌بين نيست، گفت: فکر نمي‌کنم اين افراد بتوانند کمکي به پرسپوليس کنند و به آينده چندان خوش‌بين نيستم. معمولاً بايد کساني به اين باشگاه بيايند که از نظر سياسي و اقتصادي هم نفوذ داشته باشند و توانايي‌شان بالا باشد اما افرادي که انتخاب شده‌اند چندان نام بزرگي ندارند و شناختي از آنها ندارم.

درخشان عنوان کرد: باز جاي شکرش باقي است که دو نفر ورزشي در جمع اعضاي جديد هيئت‌مديره حضور دارند اما کاش در بين هفت نفر سه يا چهار نفر ورزشي بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا